دنیای آموزش

عمومی

در این مقاله قصد داریم نرم افزاری به شما معرفی کنیم که در چنین مواقعی به کمک‌تان می‌آید. نرم افزاری که با قدرت و سرعت زیادی می‌تواند هر نوع فایل حذف شده‌ای را از رایانه شخصیتان ریکاوری کند. EaseUS Data Recovery نرم افزاری است که با بیش از ۷۲ میلیون کاربر، در حوزه ریکاوری و بازگردانی اطلاعات، یکی از بهترین‌های دنیاست.

آموزش نصب و بازگردانی فایل‌های حذف شده ویندوز

دانلود نرم افزار EaseUS Data Recovery

بعد از نصب و راه اندازی نرم افزار، صفحه اصلی به نمایش در می‌آید که سادگی آن کاملاً مشهود است. به طور کلی، این صفحه به سه بخش اصلی تقسیم شده که «Hard Disk Drives«، »External Devices» و «Specify a location» هستند. بخش اول مخصوص درایوهای درونی رایانه، بخش دوم فلش مموری یا حافظه‌های خارجی و بخش سوم نوعی میان بر به Desktop، Recycle Bin و Select Folder است که برای انتخاب یک فولدر خاص استفاده می‌شود.

بعد از انتخاب فلش مموری، روی گزینه «Scan» در سمت راست و پایین صفحه کلیک می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا نرم افزار فرآیند جستجوی فایل‌های حذف شده را آغاز کرده و فایل‌هایی که قابلیت بازیابی اطلاعات دارند، را به نمایش در آورد.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، نرم افزار با سرعت و دقت خیره کننده‌ای توانست ۸ فایلی که به عنوان تست از کارت حافظه حذف کرده بودیم، را پیدا کرده و در پوشه «Deleted files» قرار دهد. در مرحله بعد تنها کافی است فایل‌های مورد نظرتان را انتخاب و روی دکمه «Recover» کلیک کنید.

بعد از کلیک روی دکمه «Recover» نرم افزار ابتدا محل ذخیره فایل‌های بازیابی شده را از کاربر می‌پرسد، لازم به ذکر است که نباید فایل‌های بازیابی شده را در درایوی که آن فایل‌ها قبلاً در آن بوده، ذخیره کنید. بعد از انتخاب محل ذخیره، نرم افزار چند دقیقه را صرف ریکاوری و تشکیل دوباره فایل‌های حذف شده، می‌کند که این مدت زمان بسته به تعداد و حجم فایل‌ها می‌تواند متغیر باشد.

بعد از اتمام کار نرم افزار، می‌توانید به آدرس انتخاب شده بروید و در فولدر «Recovered Data» و سپس پوشه «Deleted Files» فایل‌های حذف شده خود را بدون هیچ مشکلی پیدا و اجرا کنید. یکی از نکات جالب توجه و تحسین برانگیز نرم افزار EaseUS Data Recovery این است که حتی بعد از فرمت فلش مموری هم می‌توان فایل‌های حذف شده را پیدا و بازیابی کرد.

شرکت EaseUS برای کاربرانی که می‌خواهند با قدرت این نرم افزار آشنا شوند، امکان بازیابی رایگان ۲ گیگابایت فایل را فراهم می‌کند ولی بعد از اتمام این مقدار، کاربر می‌تواند نسخه حرفه‌ای این نرم افزار مفید را تهیه کند. ما هم بعد از دانلود نرم افزار به‌صورت آزمایشی اقدام به حذف و بازگردانی چندین فایل می‌کنیم تا به‌صورت عملی با نحوه کار و توانایی‌های این برنامه آشنا شوید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده وبلاگ زونکن در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 

 

 

 

اندروئید اندرویید مراحل نصب برنامه نویسی اندرویید برنامه نویسی نصب اندرویید اندرویید به زبان ساده اندروید ساده زبن برنامه نویسی ساده اندرویید درآمد با اندرویید اندروئید اندرویید مراحل نصب برنامه نویسی اندرویید برنامه نویسی نصب اندرویید اندرویید به زبان ساده اندروید ساده زبن برنامه نویسی ساده اندرویید درآمد با اندرویید اندروئید اندرویید مراحل نصب برنامه نویسی اندرویید برنامه نویسی نصب اندرویید اندرویید به زبان ساده اندروید ساده زبن برنامه نویسی ساده اندرویید درآمد با اندرویید اندروئید اندرویید مراحل نصب برنامه نویسی اندرویید برنامه نویسی نصب اندرویید اندرویید به زبان ساده اندروید ساده زبن برنامه نویسی ساده اندرویید درآمد با اندرویید درآمد اینترنتی چاقی لاغری مهاجرت ترکیه هتل مقاله درس کنکور درآمد میلیونی خودرو ترفند کامپیوتر پژو پارس روانشناسی کودک آموزش موبایل قیمت دانلود سلامت مقابله راههای استخدام طرح معیشتی یلدا اس ام اس ماهواره فرکانس پول ثروت SideSync

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی